پایگاه اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای قلعه چاهکوتاه
  • معرفي روستا

    روستاي نمونه بخش مرکزي شهرستان بوشهر

  • شوراي اسلامي روستا

    اعضاي محترم شورا از بدو شروع تا به حال

  • دهياري روستا

    عملکرد هاي دهياري

  • پروژه هاي عمراني

    پروژه هاي انجام گرفته و در حال اجرا

در باره ما

دهيار قلعه چاهکوتاه، روستاي نمونه بخش مرکزي شهرستان بوشهر سال 1391: هدف از راه اندازي اين وبسایت انعکاس فعاليتها دهياري- آشنايي با مشکلات روستا -همچنين استفاده از کمک و پشنهادات اهالي ساکن و غيرساکن جهت بهبود وضعيت روستا ست.اميد که با همکاري همه اهالي بتوانيم شاهد پيشرفت چشمگير روستا در همه موارد باشيم. بي شک همياري مردم روستا در بهسازي نقش بسزايي داشته و دارد و من بر اين باورم که اگر مشارکت مردم روستا نبود ما نميتوانستيم تغييري در روستا به وجود آوريم ومن از تک تک اهالي سپاسگزارم که در اين مهم ما را ياري فرمودند از اين که مي بينم در همه امور مشارکت داشته و با راهنمايي و ارائه راهکار ومشاوره و انتقاد مسير را براي من مهيا ميکنند بر خود مي بالم که مردماني دارم که به مسائل روستا توجه ميکنند و نسبت به محيط پيرامون خويش بي تفاوت نيستند که اگر چنين بود هيچ تغييري انجام نمي پذيرفت .



موضوعات
عناوين
بـیو گـرافـی روسـتا
پروژه های عمرانی
شـورای اسلامـی
دهـياري روسـتا
مطالب ارسالی
قوانیین دهیاری
اماکن مذهبی
شهید سرافراز
گالری تصاویر
اخبار روستا
اطلاعیه ها
ورزشی

نويسندگان

دهیاری روستا


پيوند روزانه


آمار سايت
???


آمار بازديد

آرشيو
مهر 1394
تير 1394
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
بهمن 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
بهمن 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392

لينک دوستان

  • بوشهر نیوز
  • کمياب تم
  • قالب سبز

  • خبر نامه پیامکی


    | پايگاه اطلاع رساني دهياري و شوراي اسلامي قلعه چاهکوتاه |

    ذخيره معنوي شما (دولتمردان) يكي توكل به خداست و يكي اعتماد به اين مردم مؤمن و صادق، فداكار، علاقه‏ مند به مسئولان، علاقه‏ مند به اسلام و علاقه‏ مند و قدردان نظام جمهوري اسلامي كه هرجا از طرف مسئولان نظام از اين مردم كمكي خواسته شد، آنچه در اختيارشان بوده در اختيار ما قرار دادند و حجت را بر ما تمام كردند.

    رهبر انقلاب اسلامي ايران آيت الله خامنه اي



    در رأس برنامه‏ هاي دولت، بايد اين مطلب باشد كه اين هماهنگي را حفظ بكنند و خيال نكنند كه ما دولت هستيم و بايد مسأله‏ اي را كه مطرح مي‏كنيم، ملت بپذيرد؛ چه روي مصالحش باشد، چه نباشد... شما نمي‏توانيد كارهايي را كه الآن در ايران هست انجام دهيد، الاّ با هماهنگي با ملت. هماهنگي با ملت هم اين است كه شما توجه كنيد به خواست‏هاي اين‏ها..

    بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران امام خميني رة









    وب سايت روستاي قلعه چاهکوتاه با هدف تقويت همکاري‌ و هم فکري، تبليغ، حفظ و اشاعه فرهنگ رايج مردم روستاي قلعه و آشنا کردن مردم علاقمند به اين روستا راه اندازي شده است . بديهي است که رسيدن به اهداف ذکر شده کاري است بسيار دشوار و جز با همياري و مساعدت شما مردم خوب اين روستا ميسر نيست. منتظر ارسال تصاوير، مطالب، حکايت‌ها و اخبار شما هستيم تا بتوانيم پايگاهي پربار و مفيد داشته باشيم .


    پست الکترونيکي : .................. dehyari_ghaleh@ymail.com

    تلفن : ................................... 09171865003 آقاي حجت حاجي پور.


    آدرس روستا : .................... ايران ـ استان بوشهر ـ شهرستان بوشهر ـ بخش مرکزي ـ دهستان حومه ـ روستاي قلعه چاهکوتاه.





    محل درج تبليغات


    مراسم تودیع و معارفه اعضا قدیم و جدید شورای روستای قلعه

     

     

     

     

    26 شهریور ماه همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) مراسم تودیع و معارفه اعضا قدیم و جدید شورای روستای قلعه با حضور اعضا محترم شورا و جمعی از مردم در حسینیه سیدالشهداء برگزار شد.

    در این مراسم که ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید  آغاز شد رئیس شورای اسلامی روستای قلعه آقای محمد حاجی پور ضمن خیرمقدم به مهمانان و عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) توضیح مختصری درباره این جلسه بیان نمود. ، وی ضمن تشکر از فعالیت های سومین دوره شورای اسلامی روستای قلعه تلاش و زحمات آنان را در اين مدت قابل تقدير دانست و از خدمات ارزنده و تلاش های صادقانه آقای علی مومنی عضو پیشین شورا قدردانی کرد.

    آقای حاجی پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات...

     

    لطفاً به ادامه مطلب بروید ... ،

     





    برچسب ها : 26 شهریور ماه , مراسم تودیع و معارفه اعضا قدیم و جدید , سومین دوره شورای اسلامی روستای قلعه , پروژه های انجام گرفته و پروژه های در دست احداث , میلاد با سعادت امام رضا (ع) , ,

    چهار شنبه 27 شهريور 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) مبارک باد

     

     

     

    السلام علیک یا ابوالحسن یا علی بن موسی الرضا، السلام علیک ایها الشمس الشموس، السلام علیک یا غریب الغربا، السلام علیک یا معین الضعفا، السلام علیک یا ضامن آهو

     

    كسي كه توان جبران گناهانش را ندارد، زياد بر حضرت محمّد و اهل بيتش(عليهم السلام)صلوات و درود فرستد، كه همانا گناهانش ـ اگر حقّ الناس نباشد ـ محو و نابود گردد.                     

                                                                                                                                                  امام رضا- عليه السلام

     

     

    پخش مستقیم از حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)

     

    ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را تبریک و تهنیت عرض نموده ، و توفیق زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) را برای مشتاقان آرزومندیم.

     

    بدین وسیله به اطلاع می رساند ، همزمان با خجسته سالروز میلاد هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، حضرت امام رضا علیه السلام ، مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم شورای اسلامی روستای قلعه  برگزار می گردد .

     

    زمان :

    روز سه شنبه    92/6/26        ساعت   21:00

    مکان :

    حسینیه سیدالشهداء (ع)

     





    برچسب ها : پخش زنده تصاویر از حرم مطهر امام رضا علیه السلام, ميلاد با سعادت امام رضا عليه السلام, السلام علیک یا ابوالحسن یا علی بن موسی الرضا, مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم, خجسته سالروز میلاد هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت, حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) , ,

    دو شنبه 25 شهريور 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    آقای حجت حاجی پور بعنوان دهیار ابقاء شد

     

     

    آقای حجت حاجی پور بعنوان دهیار ابقاء شد

     

    در جلسه دیروز یکشنبه 92/6/17 که در دفتر شورای اسلامی روستای قلعه برگزار شد ، اعضای شورای چهارم با نظر به اینکه در دو سال گذشته كارهاي مهمي درروستا  انجام شده و امروز بايد تلاش بيشتري براي رفع مشكلات روستا  و اتمام پروژه‌‏هاي نيمه تمام داشته باشيم ،  طی مصوبه ای آقای حجت حاجی پور را با اکثریت آرا در سمت خود ابقا کردنند تا روند خدمات رسانی را که از حدود دو سال قبل آغاز کرده بود ادامه دهد.

    لازم به توضیح است ایشان از بدو تاسیس دهیاری بعنوان دهیار مشغول بکار است.

    پیش از این در نخستین جلسه شورای روستای قلعه ، انتخابات هیئت رئیسه این شورا برگزار شده بود وآقای محمد حاجی پور به سمت رئیس شورا و آقای حسین مومنی با اکثریت آرا به سمت نایب رئیس شورا انتخاب شده بود.

    آقای حجت حاجی پور پس از ابقا مجددش به عنوان دهیار روستای قلعه گفت : از همه مردم روستا و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی روستا بخاطر اعتماد مجدد به بنده برای یک دوره چهارساله  تشکر می نمایم.

    وی ادامه داد: با توجه به رای مثبت اعضای شورای چهارم ، مسئولیت بنده در قبال خواسته اعضای شورا که همان خواسته مردم است سنگین تر است و باید دقت بیشتری انجام دهم. امیدوارم با همکاری و تعامل شورای محترم روستا بتوانیم برای عمران، آبادی و توسعه روستا گام های موثری برداریم .

     





    برچسب ها : شورای اسلامی روستای قلعه, ابقا دهیاری روستا, اعضای شورای چهارم, ,

    دو شنبه 18 شهريور 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    فرا رسیدن دهه ی مبارک و خجسته کرامت را تبریک عرض می نماییم

     

     

    فرا رسیدن دهه ی مبارک و خجسته کرامت و تولد حضرت معصومه (س) و برادر گرامیشان ، اسوه ی بخشش را بر تمامی مسلمین جهان تبریک عرض می نماییم.

     

    تولد حضرت معصومه کریمه اهل بیت و ستاره پر فروغ ایران زمین و همچنین روز ملی دختران را به همه شیعیان کریم اهل بیت و علی الخصوص دختران پاک این سرزمین  تبریک و تهنیت عرض میکنم...

     

    دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

    بالاتريـن جايگاه شفاعت, از آن رسـول گرامى اسلام است كه در قرآن كريـم از آن به ((مقام محمود)) تعبير شده است. و گستردگى آن با جمله بلند: (ولسـوف يعتيك ربك فتـرضـى) بيان گرديـده است. همانا دو تـن از بانـوان خاندان رسـول مكرم شفاعت گسترده اى دارند كه بسيار وسيع و جهان شمـول است و مـى تـوانـد همه اهالـى محشـر را فـراگيـرد:

    1 ـ خـاتـون محشـر, صـديقه اطهر, حضـرت فاطمه زهـرا ـ سلام الله عليهاـ. 2 ـ شفيعه روزجزا, حضـرت فـاطمه معصـومه(س).

    در مورد شفاعت گسترده حضرت زهرا ـ سلام الله عليهاـ هميـن بس كه شفـاعت, مهريه آن حضـرت است و به هنگـام ازدواج پيك وحـى طـاقه ابريشمـى از جانب پروردگار آورد كه در آن, جمله ((خداوند مهريه فاطمه زهرا را شفاعت گنهكاران از امت محمـد(ص) قـرار داد.)) با كلك تقدير نقش بسته بود.

    بعد از فاطمه زهـرا ـ سلام الله عليهاـ از جهت گستـردگـى شفاعت, هيچ كـس ـ و حد اقل هيچ بانـويى ـ به شفيعه محشر, حضرت معصـومه دخت مـوسـى بـن جعفر ـ سلام الله عليها ـ نمى رسد, كه امام به حق ناطق, حضـرت جعفـر صادق(ع) در ايـن رابطه مـى فـرمايـد: ((تدخل بشفـاعتها شيعتنـاالجنه باجمعهم)):

    ((بـا شفـاعت او همه شيعيـان مـا وارد بهشت مـى شـوند.))

    فضيلت زيارت

     دعا و زيارت، پر و بال گشودن از گوشه تنهايي، تا اوج با خدا بودن است. دعا و زيارت، جامي است زلال از معنويت ناب درکام عطشناک زندگي؛ و زيارت حرم معصومه (س)، بارقه اميدي در فضاي غبارآلود زمانه، فرياد روح مهجور در هنگامه غفلت و بي خبري، و نسيمي فرحناک و برخاسته از باغستان هاي بهشت است. زيارت مرقد فاطمه معصومه (س)، به انسان اعتماد به نفس مي دهد، و او را از غرق شدن در گرداب نو ميدي باز مي دارد و به تلاش بيشتر دعوت مي کند. زيارت مزار با صفاي کريمه اهل بيت (س)، سبب مي  شود که زائر حرم، خود را نيازمند پروردگار ببيند، در برابر او خضوع کند ، از مرکب غرور و تکبر- که سرچشمه تمامي بدبختي ها و سيه روزي هاست- فرو آيد و حضرت معصومه (س) را واسطه درگاه پروردگار عالميان قرار دهد. بر همين اساس است که براي زيارت آن حضرت، پاداش بسيار بزرگي وعده داده شده و آن، ورود به بهشت است. در اين باره از امام جواد (ع) نقل شده که فرمود: هر کس عمه ام را در قم زيارت کند، بهشت از آن اوست.

     





    برچسب ها : فرا رسيدن دهه كرامت گرامي باد, تولد حضرت معصومه (س), روز ملی دختران, فضيلت زيارت, میلاد امام رضا علیه السلام ,

    شنبه 16 شهريور 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    از امروز اعضای جدید شورا کار خود را آغاز نمودند

     

     

     

     

    از امروز اعضای جدید شورا کار خود را آغاز نمودند

     

    با فرارسیدن روز 12 شهریور ماه شورای اسلامی دور سوم که به نوعی طولانی ترین شورای اسلامی دوران انقلاب اسلامی به شمار می آید رسما کارش را به پایان رسانده و همه حدود و اختیارات خود را به شورای چهارم اسلامی شهر و روستا تحویل می دهد ، در استان بوشهر نیز شوراهای شهر و روستا مراسم تحلیف برگزارکرده و رسماً کار خود را آغاز کردنند .

    مردم روستای قلعه برای انتخاب اعضای این شورا در 24 خردادماه امسال پای صندوق‌های رای حاضر شدند و علاوه بر شرکت پرشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به کاندیداهای شورای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا نیز رای دادند.

    با توجه به آغاز فعالیت رسمی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تحلیف اعضای این دوره ، بر اساس انتخابات داخلی که بین اعضای شورای اسلامی روستای قلعه برگزار شد  هیئت رئیسه شورای اسلامی روستا  مشخص گردید که به این شرح می باشد :

    1- آقای محمد حاجی پور به عنوان رئیس شورای اسلامی روستای قلعه انتخاب گردید  

    2- آقای حسین مومنی به عنوان نایب رییس شورای اسلامی روستای قلعه

    3- آقای یوسف قلندری به عنوان منشی

     

     

     

    از امروز اعضای جدید شورا کار خود را آغاز نمودند

    به همین منظور از اعضای شورای قبلی که چند سال در جهت آبادانی روستای قلعه زحمت کشیدند کمال تشکر را داریم .

    برای همه اعضاء شورای چهارم آرزوی سلامتی وموفقیت در امور راداریم.

     





    برچسب ها : از امروز اعضای جدید شورا کار خود را آغاز نمودند, شورای اسلامی قلعه چاهکوتاه, دهیاری قلعه چاهکوتاه, وأمرهم شورى بينهم,

    چهار شنبه 12 شهريور 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    شهادت امام جعفر صادق تسلیت باد

     

     

    شهادت ششمین نور از انوار الهی حضرت امام جعفر صادق (ع) پایگزار مذهب شیعه را خدمت شما و همه ی مسلمین بخصوص شیعیان تسلیت عرض می کنیم .

     

     

    امام صادق عليه السلام:

    مايه ي زينت ما باشيد، نه مايه عيب ما

    با مردم نيکو سخن بگوييد و زبان خود را نگاه داريد

    و آن را از حرف هاي بيهوده و سخنان زشت باز داريد.

     

     

     

    امام صادق عليه السلام:

    مومن به اندازه ی کارهای خوبش آزمایش می شود  پس هر که دینش درست و کارش نیکو باشد بلایش سخت گردد چرا که خداوند عز و جل دنیا را نه برای پاداش مومن قرار داده و نه کیفری برای کافر و هرکس دینش سست و عملش ضعیف باشد بلایش اندک باشد .

     ( بحارالانوار ۶۷ )

     

     

     





    برچسب ها : شهادت امام جعفر صادق, تسلیت, دهیاری قلعه,

    یک شنبه 10 شهريور 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    مردم خداجوی روستای قلعه نماز عید فطر را اقامه کردند

     

     

     

     

    عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد .

     

    مردم خداجوی روستای قلعه نماز عید فطر را اقامه کردند

    به شکرانه یک ماه بندگی و عبودیت به درگاه خداوند، مؤمنان خداجوی روستای قلعه  صبح امروز در نخستین ساعات روز با حضور در مسجد امیر المومنین (ع) نماز عید فطر را اقامه کردند.

     بندگان صالح خدا با پیروزی بر نفس و شیطان در میدان اطاعت از قوانین الهی و عمل به وظایف بندگی و به میمنت خروج از گناهان و آلودگی‌های درونی و رذائل نفسانی و ورود به وادی جهاد با نفس و پیروزی در این عرصه، امروز با اقامه نماز عید فطر سر بر آستان الهی ساییده و سپاس وی را به جای آوردند.
    درهای  مسجد امیر المومنین (ع)  از ساعات ابتدایی پس از طلوع آفتاب بر روی مشتاقان برپایی نماز عید فطر گشوده شد و  رأس ساعت 7:30 صبح نماز عید توسط روحانی روستا حجت الاسلام محمد زاده اقامه شد.

     

    نمازگزاران این عید سعید را گرامی داشته و به یکدیگر تبریک گفتند و  بعد...

     

    لطفاً به ادامه مطلب بروید ... ،

     





    برچسب ها : مردم خداجوی روستای قلعه نماز عید فطر را اقامه کردند,

    جمعه 18 مرداد 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    اسامی پذیرفته شدگان برای حضور در قرعه کشی مسابقه بزرگ" رمضان ، ماه خدا ..."

     

     

     

     

     

    اسامی  پذیرفته شدگان برای حضور در قرعه کشی مسابقه بزرگ" رمضان ، ماه خدا ..."

     

     

     

    برای مشاهده پاسخ نامه صحیح  مسابقه بزرگ "رمضان ، ماه خدا ..." ، به ادامه مطلب بروید 

    لطفاً به ادامه مطلب بروید ... ،

     





    برچسب ها : اسامی پذیرفته شدگان برای حضور در قرعه کشی مسابقه بزرگ" رمضان ، ماه خدا , , , ",

    پنج شنبه 17 مرداد 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    کلیپ تصویری مراسم عزاداری شب قدر مسجد امیر المومنین (ع) روستای قلعه

     

     

     

     

     

    کلیپ تصویری مراسم عزاداری شب قدر مسجد امیر المومنین (ع) روستای قلعه

     

     

     

     

    برای دریافت این کلیپ به ادامه مطالب بروید

     

     

    لطفاً به ادامه مطلب بروید ... ،

     

     

     





    برچسب ها : کلیپ تصویری مراسم عزاداری شب قدر مسجد امیر المومنین (ع) روستای قلعه,

    سه شنبه 15 مرداد 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب

    مطالب ارسالی دوستان

     

     

     

     

      

    مسابقات  تیم والیبال ناسیونال قلعه دهه 60

    مسابقات  تیم والیبال ناسیونال قلعه، دهه 60

    فرستنده : آقای حسین گرشاسبی

    جهت مشاهده البوم بر روی عکس زیر کلیک کنید ... ،

     

     





    برچسب ها : مطالب ارسالی دوستان,

    جمعه 11 مرداد 1392 نظر دهيد! نويسنده : دهیاری روستا
    ادامه مطلب




    مطالب گذشته

    ابر برچسب ها
    پوشش تصویری و لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها(7) روستای قلعه چاهکوتاه مهياي جشن بزرگ سالروز ميلاد حضرت مهدي(عج)(5) نتایج نهایی شمارش آراء انتخابات ۲۴ خرداد ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا سال 1392(5) جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) (5) مقابله در مسجد اميرالمومنين (ع) روستای قلعه(5) برپایی جشن نیمه شعبان(4) اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز مبارک باد(4) پوشش تصویری و لحظه به لحظه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها(4) ميلاد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد(4) میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بر همگان مبارک باد(4) علمك‌هاي گاز شهري به درب منازل روستای قلعه رسيد(4) ماه مبارک رمضان 1392(4) ایران برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد(3) شهادت مظلومانه باب الحوائج موسی ابن جعفر علیه السلام (3) غبار روبی مسجد امیر المومنین (ع) روستای قلعه در آستانه ماه مبارک رمضان(3)

    کپي از منابع سايت پایگاه اطلاع رسانی دهیاری و شورای اسلامی روستای قلعه چاهکوتاهبا ذکر منبع بلامانع است
    Theme Reconstruction By dehyari-ghaleh.ir